Wihoo vilken rolig dag jag har haft idag!
Träffat mina nya kollegor och fått leka på arbetstid, det känns helt rätt där jag har hamnat! Vi verkar vara ett underbart gäng.

Men My var inte helt nöjd när jag väckte henne så tidigt imorse, hon drog bara täcket över huvudet igen och igen och halvsov medan jag bytte från pyjamas till kläder.
I bilen vaknade hon till medan hon fick välling men sen ville hon inte släppa taget när jag skulle lämna på förskolan. Lilla gullefjunet!

Efter jobbet åkte jag en sväng till tuna park för att uppdatera garderoben lite. Hade ingenting roligt att ha på mig imorse! Eller jag hade min fina kjol men inga strumpbyxor... Så typiskt! Alltid utan strumpbyxor oavsett hur många par jag än köper.
Nu köpte jag ett par strumpbyxor och en kjol. Kjolen kostade 49:- på hm, helt ok pris!



Fast jag hittade en fin vinröd!

Dessutom köpte jag lite baskläder till My, två par tights och en body. Hon har ont om byxor i storlek 80 och jag har dragit mig från att lämna större kläder på förskolan för då har hon inget hemma sen, hahah! Men 74 sitter som kortbyxor så idag lämnade jag ett par av de nyinköpta tightsen i hennes låda på föris.

Imorgon får lilla fröken en glad överraskning, då är det nämligen mormor som hämtar henne tidigare från förskolan!


Tur det för idag var hon väldigt kramig och hade verkligen saknat mig, det märktes när vi kom hem! Vi satt och kramades en bra stund på golvet men tillslut gick det bra att gosa med pappan i soffan medan jag fixade maten.

Nu ska jag packa träningsväskan inför morgondagen och sen ska vi kolla på biggest looser och äta godis!

Kommentera

Publiceras ej