Den här helgen gick jättefort!
I fredags hade jag föreläsningar hela dagen i skolan. Phu, snacka om att jag var trött i huvudet efter det. Direkt efter tog jag en vända till skoaffären och köpte ett par godingar jag kikade på under lunchrasten. Med skopåsen i högsta hugg sprang jag ner till gymmet och körde core och MRL. Var helt opepp på träningen innan jag kom dit men väl efteråt så var det skönt att ha allt gjort inför helgen med träning!
När jag kom hem sällskapade Mys farmor och kusin med henne medan Charlie och hans pappa var iväg och hämtade tegel till matkällaren. Vi låg och degade i soffan tills dom kom, sen skiftade de plats och Charlie intog degplatsen i soffan bredvid mig. Bara slappa och ha fredagsmys!
 
I lördags var tanken att vi skulle ut och äta på kvällen, men de planerna ändrades och vi fixade middag hemma hos oss istället. Så min familj kom över och åt middag, efterrätt och spelade spel.
My somnade gott den kvällen efter en hel dags bus. På morgonen var vi nämligen in till dagis för att hjälpa till att gräva ner en träbåt som ungarna kan leka i, och då var Mys kompisar där så det vart en del lek.
Vi åt grekisk pytt i panna till middag, och som My åt! Dessutom klämde hon i sig chokladpudding med grädde till efterrätt. Sen somnade hon gott...
Vi vuxna drack lite godsaker (julmust, MUMS!!) och spelade galenpanna! Väldigt roligt och väääldigt svårt, trots att vi körde med barnamnen.
 
I söndags kom Charlies föräldrar över med en tv-bänk de köpt åt oss. Blev jättebra, nu saknas bara ett vardagsrumsbord och en skänk att ställa i vardagsrummet. Sen är det typ klart...
 
 

Kommentera

Publiceras ej