Hurra vad bra vi var i torsdags på seminariet, vi fick en rolig grupp att ha diskussionerna med och läraren var nöjd.
Efter seminariet sprang jag iväg på invägning. Helnervös inför att ställa mig på vågen eftersom veckan gått sisådär. Men tydligen gav den minimala träningen och större mängden mat lite variation för kroppen, vilket ledde till stort minus på vägen, -1,6 kg. Wihoo!! Guldstjärna till mig!
 
I fredags var tanken att jag skulle jobbat, men på natten tjoade My och när jag gick in för att stoppa in nappen kände jag värmen ifrån henne. Hög feber, så det var bara att bära över henne till våran säng och hon somnade om så gott mellan oss, pillandes mig i håret och kramandes på snuttefilten.
 
 
När hon vaknade senare på morgonen hade febern gått ner lite, men hon var fortfarande ovanligt gosig och ville inte alls vara själv en enda sekund.
Så hela dagen gick på lågvarv och vi pysslade mest inne, ritade lite, städade och sen somnade vi båda två i sängen, så himla gosigt att ligga och snusa på henne medan man somnar.
När Charlie kom hem fick han ta över kramandet med My medan jag packade ihop alla saker och åkte till munktell för att packa upp på vårt loppisbord.
 
Så i lördags stod jag och Irene och sålde på loppisen, jätteroligt! Massa spännande människor, minst sagt, och många som handlade. Egentligen hade vi bara tänkt stå på lördagen, men vi fick stå gratis idag med så då passade vi på att släpa dit mer saker.
Så igår kväll medan Charlie lagade mat passade jag och Irre på att packa ihop massor av mina böcker och filmer som vi sålde idag.
Jag skulle tippa på att vi var ett av de bord som sålde bäst i helgen. Vi blev av med massor av krukor, böcker, filmer och barnsaker. Mys gamla bebisleksaker, för små kläder och lite gosedjur. Och så hennes lära-gå-vagn som hon inte behöver eller använder längre. Så himla skönt att bli av med allt sånt!
 
 
Imorgon ska vi gå upp tidigt för att åka in till busstationen och åka mot färjehamnen och kryssningsfartyget. Jag tar med helgens intjänade pengar och ska se om jag hittar något roligt på båten. Annars ligger en ny vinterjacka högt upp på inköpslistan...
 
 

Kommentera

Publiceras ej