Alltså huj! Jag gick igenom litteraturen till kommande kurs... Phu, jag vet vad jag kommer göra om kvällarna numera.
I fredags vart det panik när jag skulle lämna in sista uppgifterna till kursen. Datorhelvetet startade inte! Efter lite hets, panik och illamående kom jag på att jag mailat arbetena till min mail så de var räddade. Men jag bestämde mig samtidigt att det var dags för en ny dator. Så i lördags var vi till staden och köpte en dator, en liten, lätt och som inte har sju år på nacken, hahah! Så den gamla datorn fick gå i graven.
 
Igår var tanken att jag skulle vara med My på dagis eftersom jag var ledig, men hon vaknade med feber så vi blev hemma. Och idag var Charlie hemma med henne, tur var väl det eftersom jag fick reda på idag att det går höstblåsor på dagis. Vi måste lämna henne där imorgon, får se om det smittar över till henne med så vi måste vara hemma och kurera resten av veckan sen... Vore väl typiskt eftersom vi ska ut och äta på lördag!
 
Vi ska försöka komma iväg i helgen eller nästa helg, jag och Charlie, och gå på bio. Vi vill se den nya Dracula-filmen.
 
Förutom skräckfilmer så har vi ganska svårt att komma överens om filmer vi vill se båda två. Jag gillar drama och thrillers och Charlie gillar mer dokumentärer och komedier.
 
Idag skulle jag egentligen gått på aerobic dance, men vi slutade tidigare än väntat och jag orkade inte vänta tre timmar på ett pass så jag körde lite själv istället. Armar, rygg och så kondition. Imorgon, då är det mitt favvopass, power! Då blir det ren styrka, när jag körde det i torsdags hade jag träningsvärk ända till i söndags. Lassade på mer än jag brukar eftersom jag hade värsta muskelbruden framför mig och ville ju inte vara sämre såklart, heheh, så på ren jävla vilja och envishet körde jag med samma vikter och i samma takt som henne! Kunde knappt växla i bilen eftersom jag var så trött i benen...
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej