Yeey, i morgon börjar det roliga med utbildningen, de praktiska tillämpningsövningarna! Snacka om att jag är taggad till tusen.
 
Dock börjar vi en timme tidigare än vanligt, så jag hinner inte gå min vanliga morgonpromenad. Jag får ta igen den efter lektionen istället och passa på att få lite solljus också!
Mamma skulle möta upp mig på gymmet vid två för ett pass i maskinerna. Dessutom har jag bokat in ett vanligt ATC pass på lördag morgon... Huuu... Ser fram emot det med skräckblandad förtjusning! Kommande veckan har jag bokat in en massa roliga pass jag ska köra, funderar på om jag ska prova på piloxing på onsdag, det har jag inte provat på ännu...
 
På lördag ska vi in till biblioteket och gå på barnteater med My! Ska bli jätteroligt, jag älskar att gå på teater och hoppas verkligen att My kan lära sig göra det också.
 
 
Föreställningen heter "God natt min skatt" och handlar om drömmar och sömn. Spännande!
 
På kvällen ska vi iväg till Malmköping och fira Charlies bror, får se om jag och My lämnar kvar Charlie där och satsar på en lugn tjejkväll hemma sen. Jag har ju en film jag behöver titta på som Charlie inte vill se, men då krävs en tjejkväll. Filmen är The Notebook och jag har hört från flera håll och kanter att jag bara måste se den.
 
 
Vad mysigt det var att hänga med kidsen på förskolan idag. My sov när jag kom så jag lekte ute med de stora barnen i snön. Sen läste vi lite sagor, lekte lekar och åt mellis. Strax efter mellisen fick vi åka hem om vi ville, så jag och My packade ihop oss och åkte in till stan för att gå på invägning. My tyckte det var hur spännande som helst att kika på vågen och alla produkter som fanns. Och alla människorna hon gick och hejade på, min lilla solstråle!
 
Jag tror för övrigt att jag har lyckats baka världens godaste kladdkaka idag! En vanlig kladdkakebotten med chokladkolatopping uppepå, smaskens! Vi provsmakade varsin bit efter middagen, bara för att säkerställa att jag inte skickar med något äckligt och bjuder Charlies jobbarkompisar på ;)
 
 

Kommentera

Publiceras ej