I helgen firade vi Mys tvåårsdag!
Massor med mat och godsaker bjöds det på och My fick många fina presenter.
Jag sålde ju hennes lära-gå-vagn på loppisen förra helgen, men den är redan bortglömd och passé nu när hon fått en dockvagn! En lite mindre storlek som passar henne perfekt med tillhörande docka som både skrattar och gråter. Hon går och klappar på den, kör runt henne i vagnen och bäddar ner dockan i sacco-säcken hon fick av sin morbror. Däri ligger hon titt som tätt och återhämtar sig efter allt bus innan det är full fart igen.
 
 
 

Dessutom fick hon MASSOR med duplo. Och varenda liten bit är välkommen kan jag säga! Det byggs och byggs och bilarna kör och tåget tutar. Smarta barn bygger lego, så är det ju!
 
 

Nu ska jag ta en paus i allt pluggande och dra en sväng till gymmet innan jag ska hämta hem min lilla tvååring <3
 

Kommentera

Publiceras ej